Top menu
Nieuws
Pers
Jobs
NL
User menu
Word klant
Mijn account
Menu
User menu
Word klant
Mijn account
Mobile menu
Service punt vinden
Tol
Nieuws
Pers
Jobs
en
nl
fr
de
Zoeken
Main navigation
Service punt vinden
Tol
Support
Zoeken
FAQ
Kruimelpad
Home
faq
Zoeken
Meestgestelde vragen
Wanneer worden de tarieven geïndexeerd en hoe kan ik me voorbereiden voor de volgende tarief indexatie?
Wanneer worden de waarborg en het prepaid saldo van mijn OBU terugbetaald?
Hoe verander ik van betaalmiddel (enkel voor standaardaccounts)?
Hoe moet ik mijn OBU correct inleveren?
Kan ik een service point account samenvoegen met een bestaande standaardaccount?
Wat is een Service punt en waar kan ik één vinden?
Hoe moet ik mijn OBU correct inleveren?
Waarom heb ik een standaardaccount nodig?
Waar en hoe kan een OBU (On Board Unit) verkrijgen/bestellen?
Welke informatie en welke documenten heb ik nodig om een OBU te verkrijgen?
Wat moet ik met mijn OBU doen als ik voor een lange tijd niet meer in België zal rijden?
Wat gebeurt er als het kenteken van mijn voertuig, het land, het gewicht of de EURO-emissieklasse worden geweigerd en wat kan ik doen?
Kan ik de tol voor de Liefkenshoektunnel betalen met mijn Satellic OBU?
Hoe kan ik de betaling activeren van de tol voor de Liefkenshoektunnel via mijn Satellic OBU?
Ontvang ik een factuur voor de betaling van de Liefkenshoektunnel tol?
Hoe kan ik weten of de Liefkenshoektunnel dienst actief is op mijn OBU?
Moet ik mijn OBU inschakelen voor ik de tunnel kruis indien ik de Liefkenshoektunnel tol met mijn OBU wil betalen?
Indien ik een vervang-OBU verkrijg aan een Service punt, zal de Liefkenshoektunnel dienst automatisch actief zijn op de nieuwe OBU die gekoppeld is met hetzelfde voertuig?