NL
Menu

Waarom stemt het bedrag, dat van mijn kredietkaart is gehaald niet overeen met het bedrag op mijn facturatiedocumenten?

Alle financiële instellingen maken gebruik van een pre-autorisaties systeem om betalingen met kredietkaarten te garanderen.

Tijdens het genereren van uw facturatiedocumenten, debiteert Satellic we het tolbedrag door gebruik te maken van reservaties (pre-autorisaties) van 45 euro die op voorhand werden gemaakt op de kredietkaart. Het totale bedrag dat u voor de tol aangerekend wordt, verschijnt dus niet op één lijn maar op verschillende lijnen op uw kredietkaart afrekening. Voorbeeld: Als het tolbedrag 100 euro is, zullen er 3 afzonderlijke lijnen op uw kredietkaart afrekening zijn: 45 euro (eerste pre-autorisatie), 45 euro (tweede pre-autorisatie) en 10 euro (een deel van de derde pre-autorisatie).

Als het niet mogelijk was om een nieuwe pre-autorisatie van 45 euro te gebruiken, zal het tolbedrag  dat gehaald werd op uw kredietkaart lager zijn dan het bedrag dat verschijnt op uw facturatiedocumenten. Dit resterende bedrag zal later van uw kredietkaart gehaald worden. We zullen u op voorhand van deze late debitering van het resterende bedrag informeren.  

Gelieve te noteren dat de kredietkaart afrekening geen details per OBU-serienummer toont, maar enkel de identificatie van de verkoper: “Satellic Tolling”. We zijn momenteel met de kredietinstellingen aan het bestuderen hoe we de tolbedragen duidelijker kunnen weergeven op de kredietkaart afrekening.

Was this information helpful?
Yes
No
Thank you for your feedback!
Anything else we can do to improve our website? Let us know in the contact form