NL

Satellic ondersteunt zijn klanten door zijn klantenfacturatie aan te passen

Satellic kondigt de invoering aan van een nieuw periodiciteitschema voor de facturatie van klanten vanaf 1 januari 2018. Hiermee wil Satellic tegemoet komen aan de zorgen van zijn klanten en streeft het ernaar om hun administratieve last met betrekking tot de boekhouding van de kilometerheffing te vergemakkelijken.

Bij Satellic is klantgerichtheid niet alleen een concept: luisteren naar de road users vrachtwageneigenaren en  fleetmanagers en aandacht schenken aan hun zorgen en verzoeken is een essentieel onderdeel van de missie van het bedrijf en één van de waarden van het bedrijf . Satellic-medewerkers zetten daarom alles in het werk om, wanneer een oplossing kan worden ontwikkeld, deze binnen de kortst mogelijke tijd te implementeren .

Het Belgische bedrijf heeft al verschillende verbeteringen aan het tolsysteem zelf doorgevoerd, evenals enkele aanscherpingen van de administratieve hulpmiddelen en procedures om klanten te helpen hun administratieve verplichtingen na te komen.

Na de lancering van de vlootfactuur vorig jaar, zal Satellic nu een nieuwe functie lanceren die klanten zal helpen om de administratieve lasten veroorzaakt door de kilometerheffing te verminderen.

Vanaf 1 januari 2018 worden de facturatiedocumenten tweemaal per maand op een vaste datum uitgegeven, in plaats van om de twee weken op verschillende datums. Dit betekent dat alle facturen worden gedateerd op de 15de van de maand en op de laatste dag van de maand. De facturatiedocumenten zullen echter in batches op de Road User Portal beschikbaar worden gesteld, wat betekent dat een factuur van 15 januari beschikbaar zal zijn op de RUP tussen de 16de en de 29de januari.

Peter Hopkins, hoofd van de afdeling Customer Finance bij Satellic, licht toe: "Dit is weer een stap voorwaarts voor Satellic. Door naar onze klanten te luisteren, hebben we onze Customer Finance-processen verbeterd en afgestemd op wat onze klanten nodig hebben om hun bedrijf te runnen. We zijn van plan verdere verbeteringen door te voeren, zodat onze systemen nog sneller factuurdocumenten kunnen leveren en om de cyclustijd voor onze klanten te verkorten."

Aangezien het door Satellic ontworpen systeem open en flexibel is, worden nieuwe software updates ingepland in het komende jaar om de gebruikerservaring te blijven upgraden. Dit proces van continue verbetering van het systeem maakt deel uit van de missie van Satellic, een missie die het bedrijf elke dag nastreeft.