NL

Frans bedrijf Leroy et Dassonville wint eerste lot van 20.000 liter diesel

Diegem, 11 februari 2016 – Om de eigenaars van een truck te motiveren om op tijd hun On Board Unit (OBU) voor de Belgische kilometerheffing te bestellen, organiseert Satellic een tombola ten voordele van SOS Kinderdorpen met twee loten van respectievelijk 20.000 liter diesel en 10.000 liter diesel. De eerste winnaar van de tombola is eerder deze week getrokken. De heer Jean-Max Barbet, manager van Leroy et Dassonville kreeg het goede nieuws, namelijk dat het bedrijf een tankkaart ter waarde van 20.000 liter diesel heeft gewonnen.

De trekking van de tombola door TOMBOLiST VZW  vond plaats op 8 februari 2016. Uit de vele deelnemers werd de firma Leroy et Dassonville geloot, die 20.000 liter diesel wint. De heer Jean-Max Barbet, manager van het winnende bedrijf dat gevestigd is in het Noord Franse La Gorgue reageerde enthousiast: "Ik dank Satellic voor het geschenk, al was de belangrijkste motivatie voor ons op tijd klaar te zijn voor de kilometerheffing in België en alvast te wennen aan het gebruik van de On Board Unit van Satellic."

Margo Vermeiren, Hoofd Marketing en Communicatie  bij Satellic, verklaart deze promotie-actie als volgt: “het is noodzakelijk dat de eigenaars van vrachtwagens boven 3,5 ton hun voertuig op tijd uitrusten met een On Board Unit en wennen aan het gebruik van de OBU zodat de weggebruiker klaar is voor de start van de kilometerheffing op 1 april 2016.”  Zij vervolgt met “Satellic, ondersteund door zijn distributiepartners, is de enige operator die een tijdige levering van de On Board Units kan garanderen om in regel te zijn met de Belgische kilometerheffing.”

Een laatste kans om deel te nemen!​​​​​​​

Om te kunnen deelnemen aan de tweede tombola is het noodzakelijk dat de On Board Unit besteld en betaald is tussen 1 februari en 29 februari 2016.
De meest eenvoudige manier om een OBU te bestellen, is via het Road User Portaal op de website van Satellic www.satellic.be.

Een andere eenvoudige manier om een On Board Unit te verkrijgen, is via een Satellic business partner. Deze organisaties en federaties helpen hun klanten of leden met registreren en het bestellen en beheren van de Satellic OBU's. OBU's die via een Satellic business partner besteld zijn, geven ook recht deelname in de tombola. De lijst met Satellic partners wordt regelmatig geüpdatet en is te raadplegen op www.satellic.be. Vandaag zijn onderstaande partijen Satellic partners: Aral/BP, DKV, ENI/AGIP, euroShell, OMV, Statoil, SVG, UTA, Total, Ressa, Plose, LogPay, E100, Global Star, Eurotoll, Vialtis, Eurowag, Eurotrafic, Gabriëls, Octa+, TLV, Brandstoffen Maes, Febetra, PowerOil, DATS 24, AS24 en ZMPD

Alle informatie over het gebruik van de Road User Portal, partners en OBU’s is beschikbaar op de website van Satellic NV: www.satellic.be

Tombola SOS Kinderdorpen, K.B. III/42/6945/14 van 12/01/2015.

Volledig reglement op www.satellic.be