Wanneer krijg ik mijn facturatiedocumenten en wat moet ik doen?

  • Wanneer krijg ik mijn facturatiedocumenten?

Het is niet mogelijk om één factuur één keer per maand op een vaste dag te ontvangen. U ontvangt uw facturatiedocumenten twee keer per maand.

Sinds 1 januari 2018 is de facturatieperiode van onze tweewekelijkse facturen vast.

Het betekent dat uw facturatiedocumenten twee keer per maand worden gegenereerd: de eerste set van facturatiedocumenten komt overeen met de periode van de 1e tot de 15e van de maand en de tweede set komt overeen met de periode van de 16e tot de laatste dag van de maand. Alle ritten die in deze twee perioden in ons centrale systeem zijn verwerkt, worden meegenomen. Elke set documenten wordt binnen de volgende 10 werkdagen gegenereerd na de einddatum van de facturatieperiode. Wanneer de set van documenten beschikbaar is, ontvangt u een e-mail met een link naar de Road user Portal, waar u de documenten kunt downloaden.

  • Wat moet ik doen?

Wat belangrijk is, is dat u geen actie moet ondernemen om de facturen te betalen. Deze facturen zijn al betaald: Bij een prepaid betaalwijze hebt u al vooraf betaald door herlaadbedragen aan te kopen. Bij een post-paid betaalwijze is uw betaling al geregeld door de uitgever van uw kredietkaart of tankkaart, bij uw Business Partner of per domiciliëring.

Voor meer informatie, raadpleeg onze Facturatiegids  ("Facturatiegids - Als ik de tol post-paid met behulp van een tankkaart, een Business Partner of per domiciliëring betaal" OF "Facturatiegids - Als ik de tol prepaid, of post-paid met kredietkaart, betaal") en onze verklarende voorbeelden (onder "Voorbeelden van facturatiedocumenten" of the "Downloads") for further explanations. 

Was deze informatie nuttig?
Yes
No
Bedankt voor uw feedback!
Kunnen wij iets anders doen om onze website te verbeteren? Laat het ons weten via het contactformulier!