2nd line Customer Support Agent

(Description only available in Dutch or in French)

De afdeling Customer Support is de interface naar de Road Users en is verantwoordelijk voor het callcenter. Als 2nd line Customer Support Agent ben je expert in onze producten en diensten.

Wij zijn op zoek naar meerdere 2nd line Customer Support Agents voor een contract van bepaalde duur van maximum 3 maanden. Na deze periode is een contract van onbepaalde duur eventueel mogelijk.

Day-to-day takenpakket:

  • Efficiënte afhandeling van verzoeken en klachten van klanten via uitgebreide directe e-mail / telefooncontacten met klanten, leveranciers en interne productmanagers
  • Ondersteuning bij de opmaak van 2nd line processen en procedures
  • Meewerken aan calling campagnes via uitgebreide telefonische contacten met de Road Users
  • Meewerken aan de constante verbetering van de afdeling.

Je hebt idealiter reeds een eerste werkervaring achter de rug, bij voorkeur in een supportfunctie op een klantendienst.
Een zeer goede mondelinge en schriftelijke kennis van Engels en Nederlands zijn een absolute must en daarnaast ben je sterk in telefonische communicatie. Voldoende kennis van Word en Excel zijn eveneens een must-have.
Je werkt zeer klantgericht en kan je je flexibel en vlot aanpassen bij eventuele wijzigingen in je takenpakket.
Je kan op een rustige manier omgaan met eventuele conflictsituaties met de Road Users.
Je hebt interesse om in een innoverende omgeving te werken en je bent een teamplayer dat op een proactieve manier werkt. Je bent een problemsolver, neemt graag initiatief, bent

Bij Satellic kom je terecht in een dynamische werkomgeving met een open en collegiale sfeer.

Job: Contract van bepaalde duur

Ervaring:

  • Customer support: 1 jaar (gewenst)

Talen:

  • Duits (vereist)
  • Engels (vereist)
  • Nederlands (vereist)